de liefdesbaby

Vanaf vandaag ligt mijn droom in de winkel, OOG VOOR ZUID-AFRIKA heet de liefdesbaby, want zo mag ik hem wel noemen. Mijn passies Zuid-Afrika en bladen maken moesten elkaar een keer ontmoeten en dat is nu gebeurd. Van hoofdredacteur in dienst ben ik nu uitgever en eigenaar van m'n eigen bedrijf. Een vrije val die me blij maakt. Natuurlijk maak je een baby niet alleen, mijn partner in crime is Peter Boshuijzen die de fotografie heeft verzorgd en met me meedacht.

Een baby moet leren lopen, het liefst de winkel uit.
Daarom vraag ik jullie hulp:
- ren naar de winkel (ook in Belgie) en koop hem als tijdschrift (euro 6,95) of als magbook (euro 9,95, ISBN 978-90-818717-0-9) of bestel hem via mij, ik neem de portokosten voor m'n rekening.
- volg me op twitter OogvoorZuidAfrika en retweet en tweet zoveel je kunt
- like me op facebook (marjolein.westerterp) op de fanpagina OogvoorZuidAfrika
- geef hem cadeau of beveel hem aan aan iedereen die iets met Zuid-Afrika heeft.
- Volg de site www.oogvoorzuid-afrika.com

Morgen is de lancering in Kasteel Engelenbrug in Brummen, een vleugje Zuid-Afrika in Nederland. Het eerste exemplaar mogen we daar aanbieden aan het Khayelitsha United Mambazo Choir dat normaliter zingt op de Waterfront in Kaapstad en op dit moment volle zalen trekt in Nederland met hun Celebrating South Africa tour.
Ooit zei ik tegen Peter: als ik zou trouwen, dan in Zuid-Afrika in aanwezigheid van een koortjie. Nu zingen ze op 15 februari voor ons het Zuid-Afrikaanse volkslied. Hoe mooi kan het zijn!

Een eigen magazine uitgeven in deze tijd, ben je gek geworden? Misschien, maar ik geloof in m'n droom, in Zuid-Afrika en ik hou van print. Ik wil toch iets in handen hebben waar ik keer op keer naar kan kijken, en dat is nu gebeurd. OOG VOOR ZUID-AFRIKA is nog niet klaar, we staan aan het begin van hopelijk een geweldig avontuur.